Benvinguda al bloc sobre maternitat i criança on
si el/la petit/a té gana ... popa, si té son... popa, si té fred o calor... popa, si té por... popa, si està content/a... popa ...
Així què, pipa o popa?


divendres, 8 d’abril del 2011

Baldim, Baldom

I també he penjat aquesta altra cançó que, en aquest cas, me la va fer arribar molt amablement l'Onavis una mare bona seguidora d'aquest i els meus altres blocs.

A veure si us agrada. A mi em fa molt riure. Bé en realitat la lletra no fa gaire gràcia ja que van esquarterant un rei mort, però ja sabem com van aquestes cançons infantils... algunes lletres fan por!

Aquí la teniu (cliqueu damunt la cançó per sentir-ne la música):

3 comentaris:

  1. Nosaltres en fem una altra versió:


    Baldim, baldom,
    les campanes de Salom,
    qui les toca,
    Pere Roca,
    qui se'n riu...
    La perdiu!!!!

    i la cantem tot fent un joc de falda, ballant el nen mentre cantes, i quan dius la perdiu li fas moltes i moltes pessigolles!!!

    ResponElimina
  2. Et deixo un enllaç on pots trobar moltes cançons i on es poden ecoltar....

    http://www.iesronda.org/professor/mtarrago/canconer/canconer.htm

    ResponElimina
  3. Ei G-i-a a veure si t'animes i em passes la música! i em dius de quina comarca prové, ok? (poso el teu comentari a l'altre bloc).

    Gràcies LadyA, fa molt temps l'havia mirat i se m'havia despistat. Gràcies! (poso el teu comentari a l'altre bloc)

    ResponElimina