Benvinguda al bloc sobre maternitat i criança on
si el/la petit/a té gana ... popa, si té son... popa, si té fred o calor... popa, si té por... popa, si està content/a... popa ...
Així què, pipa o popa?


divendres, 11 de juny del 2010

La Popa fa de Pipa o la Pipa fa de Popa

Avui se m'ha acudit un "embarbussament" amb els mots del bloc:

Una mare que dóna popa i no pipa li diu a una altra que també popa però no pipa:
- El meu nen de la popa en fa pipa, i per tant no popa sinó que pipa. El teu nen fa de la popa pipa? O de la pipa popa?
- El meu nen no en fa pas de la popa pipa. El meu fa de la popa popa i el teu, de la popa popa. Són els altres que fan de la pipa popa. Que no ens enganyin! La popa no pot ser la pipa, sinó la pipa popa.
- A veure si ho entès: el meu nen popa i el teu popa. I la popa no fa pas de pipa sinó que la pipa fa de popa. És així?
- És així! I ara a fer popar els nostres petits popadors!



Nota: recordeu que popa tan vol dir pit com mamar i que pipa tan vol dir xumet com xumar. Per tant algun moment vol dir una cosa o l'altra, ok? Apa, a veure si us agrada! Salut!

2 comentaris:

  1. L'has fet tu? que xulo!!! m'el apunto!! a més ñes ben cert!

    ResponElimina
  2. Sí, me l'he inventat jo. És divertit! Costa d'entendre si no et concentres perquè tanta pipa i tanta popa fa parar boig! (això almenys és el que m'ha dit més d'un! jejejeje).

    Salut! I gràcies pel comentari Angelina!

    ResponElimina