Benvinguda al bloc sobre maternitat i criança on
si el/la petit/a té gana ... popa, si té son... popa, si té fred o calor... popa, si té por... popa, si està content/a... popa ...
Així què, pipa o popa?


dilluns, 8 de març del 2010

Steps

Que macos que són els petits de la casa i com els hi agrada que ens mantinguem actives i en forma!

La meva, cada dia em demana que, al menys 1 o 2 cops al dia, fassi una sessió d'steps. A vegades li agrada que els fassi amb música de fons, altres posant-hi la música jo, és a dir fer-los tot cantant (tot un art!), altres en silenci i altres canta ella (que en saben molt els petitets de cantar! pura òpera!). També faig sessions d'abdominals amb peses tot sovint. Però el que més li agrada que fassi (i a mi m'encanta, és clar!) són els exercicis per mantenir en forma els braços, en especial l'esquerra que està aconseguint que el tingui fort com un roure!

Què considerats que són els nens petits i que poc que els hi ho tenim en compte!

Així que des que va néixer la petitona, està aconseguint que el meu cos es fiqui com el d'una atleta! Li encanta que la porti a coll, i que per adormir-se pugem i baixem escales, i que la deixi a la manteta i la hi torni a deixar... bé... com deia... que li encanta tenir una mare en plena forma!

Amb uns entrenadors personals tan fantàstics, qui vol anar a pagar un gimnàs???

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada